#GIG100RONDIVU: HIBURAN MILIK SEMUA ORANG!



Sisipan Rondivu di Mingguan Malaysia banyak menguntungkan banyak hal terutamanya untuk ranah muzik bawahtanah di Malaysia. Ia bukan hanya sekadar memenuhi keperluan tetek-bengek editor,malah air tangan 800 patah perkataan dari sisipan Rondivu adalah wadah pengkarya tempatan untuk lebih dikenali, seterusnya memberi kesan kepada karya yang dipersembahkan.

#Gig100Rondivu diadakan untuk meraikan 100 artikel yang telah diterbitkan sebelumnya. Ya benar, anda sedang membaca tentang gig diadakan untuk meraikan artikel ke 100. Inilah rock n’ roll! 



Menampilkan Hacktick, Mascot, The Venopian Solitude, Mafidz, Kyoto Protocol, dan juga Sekumpulan Orang Gila, ia adalah barisan kugiran yang bukan calang-calang. Anda boleh menjangkakan kepuasan dari setiap persembahan mereka apatah lagi #Gig100Rondivu ini akan diadakan di Bsync Production.

Dengan harga tiket mesra marhaen bandar, ia adalah pelaburan duit, masa dan pengalaman seribu makna yang mengujakan.

#Gig100Rondivu ini diadakan pada 3 September, bermula jam 4 petang hingga 11 malam, bertempat di Bsync Production. Anda boleh dapatkan tiket dengan menghubungi no tertera: 

011-2919 7072 ( wa.link/g2jbmh ) - UMI

011-5628 4687 ( wa.link/swzs91 ) – SHAKILA

Jumpa disana, geng!

Comments