'KINDNESS' RILISAN TERBARU ADLI NAZRIN, "HANYA KITA YANG BOLEH MEMUTUSKAN RANTAIAN NEGATIF"

 



Dikenali sebagai Leo Ari sebelum ini, Adli melawat semula 'rumah' dan intipati sejatinya untuk merenung pengalaman hidupnya selama ini. Selepas menjeda hidupnya selama 4 tahun (2015-2019) akibat melalui kemurungan klinikal, dia kembali menumpukan pandangannya pada penulisan lagu yang boleh membantunya mendapatkan penjelasan dunia, dan sembuh daripada lukanya.

Dengan bekerjasama dengan beberapa ahli yang lain dan penerbit dalam projek baharu ini, beliau meneroka kemungkinan kerjasama dalam memanifestasikan sesuatu yang baharu.

Diinspirasikan oleh pemuzik revolusi sonik rohani dan mistik lama seperti Santana dan The Doobie Brothers, dan mengadunkannya dengan pengaruh yang lebih kontemporari, Adli kembali memfokuskan muziknya, dengan matlamat untuk memperkasakan rancangan langsungnya dalam projek solo baharu ini.


Lagu terbaharu bertajuk 'Kindness' ini adalah peringatan untuk sentiasa bersikap baik tidak kira dalam apa jua keadaan. Walaupun menghadapi kesukaran, usaha yang kelihatan kecil untuk menjadi baik boleh membantu mengubah keadaan yang kelihatan tidak boleh diubah.

“Berdasarkan pengalaman sebenar disakiti daripada orang yang rapat dengan saya, saya telah belajar bahawa hanya kebaikan boleh menyelamatkan kita semua. Sakiti orang, sakitkan hati orang, dan hanya kita yang boleh memutuskan rantaian negatif dengan berbuat baik antara satu sama lain”. Kata Adli.

Berseri, bersinar dan tunjukkan kepada mereka nilai anda. Dan tidak kira apa yang dilakukan atau dikatakan kepada anda, sentiasa layan mereka dengan Kebaikan. Jika mereka membencinya, tolaklah. Jangan sesekali biarkan mereka memecahbelahkan kita. 

Kebaikan: itu moto.

Comments