WOLF, PRODUSER EDM DARI KUALA LUMPUR, RILIS 'MENTALITY' PADA 1 OKTOBER

 




Berasal dari Kuala Lumpur, Malaysia, Wolf adalah produser berasaskan EDM. Bermula pada tahun 2017, cintanya untuk menghasilkan muzik menjadi jelas kerana mempunyai visi membuat muzik dan diharapkan dapat bermain di salah satu festival muzik terbesar. Sebagai vokalis, Wolf telah memasukkan rap ke dalam muziknya; tidak merendahkan dirinya seperti apa yang dilakukan oleh tindakan muzik hari ini, beliau terinspirasi oleh Sullivan King dan Scarlxrd kerana mereka menggabungkan dua genre yang sesuai dengan gaya muzik mereka. Wolf juga berjaya mencatat carta 100 Deezer Teratas di Malaysia.

Sedikit latar belakang mengenai 'mentality' adalah bagaimana kerajaan memperlakukan warganya; kadang-kadang tidak melangkah ke arah yang membaik dan dipandang sebagai 'badut' di negara mereka sendiri. Di sudut lain ialah bagaimana anda, sebagai individu melihat perkara-perkara seperti ini terus terjadi. Mentality adalah lagu rap yang disertai dengan screams untuk menonjolkan isi tajuk lagu.

'Mentality' akan dirilis secara rasmi di platform digital milik Wolf. Wolf boleh diikuti di sosial media untuk mengetahui perkembangan karier muzik Wolf. 



Comments