IRVA LESTARI RILIS DEBUT SINGLE, 'OH HONEY'

 



'Oh Honey' ditulis oleh Irva sendiri yang dibantu oleh Gege Gumilar. Ini adalah sesuatu yang baru dan itu menggembirakan Irva kerana ini adalah kali pertama dia terlibat secara langsung dalam penulisan lirik, sehingga dia dapat menulis apa yang ingin disampaikannya selama ini. Lagu ini berkisar dua orang yang sudah saling menyukai, tetapi tidak ada yang berani menyatakan perasaan mereka untuk satu sebab atau yang lain. Dalam lagu ini, Irva ingin menekankan bahawa meluahkan perasaan yang kita rasakan kepada orang lain adalah sesuatu yang menggembirakan, terutamanya jika kita tahu bahawa kita berdua saling menyukai.




Tidak berhenti di situ, Irva juga ikut menyiapkan ilustrasi, hingga gaya-fesyen digunakan oleh pemeran dalam video muzik untuk lagu ini. Ia tidak salah, kerana Irva telah berada di dunia rekaan sejak kuliah. Reka Bentuk Fesyen adalah jurusan yang diambilnya, sehingga dia sendiri mampu mengeluarkan jenama sendiri, OH.IRV. Wadrobe yang digunakan oleh pemeran dalam video muzik 'Oh Honey' juga telah dijual sebagai barang dagangan rasmi untuk lagu ini, dan penggemar musik dapat langsung mendapatkannya di Instagram OH.IRV. Bercakap mengenai video muzik, Irva juga mengundang Adhyra sebagai pelakon.

Dalam video ini, diberitahu bahawa setiap orang yang telah jatuh cinta, mereka seolah-olah telah membuat dunia atau gelembung mereka sendiri. Video tersebut disajikan oleh Irva dengan suasana ceria dan suka bermain kerana dia mahu penonton video dapat merasakan perasaannya yang berapi ketika mendengar lagu ini.

Lagu sulung Irva pastinya merupakan langkah awal untuk dia serius dalam dunia muzik. Kerja - Karya terbaru yang menggabungkan muzik dan ilustrasi Irva telah disiapkan untuk dilancarkan tidak lama lagi.

Comments