THE LEGACY RILIS SINGLE, 'IRRATIONAL'




Penyanyi, penerbit muzik dan juga penulis lagu yang berpangkalan di Kuala Lumpur  ini adalah Jason How, mencipta lagu yang lembut secara konsisten, bertiup antara frekuensi mellifluous dan sedikit nuansa R&B, dengan nama The Legacy. 

Berasal dari Cheras, Kuala Lumpur, Jason How berjaya mengukuhkan namanya melalui sonik dan liriknya yang hebat dari single sulungnya,. Ini memicu usaha lebih lanjut untuk melepaskan lebih banyak lagu yang mengarah ke single berikutnya,. Single pertamanya mendapat perhatian dalam dunia muzik Asia Tenggara setelah lagunya dipaparkan di semua senarai main Spotify's New Music Friday di seluruh wilayah. Bekerjasama dengan penerbit dan penyanyi-penulis lagu, Jason How, Ezekiel Ng, Gabriel Chin dan orang asli Manila, juga dikenal sebagai Zeus Rectra mengembangkan kerjasama kreatif yang lebih mendalam, yang seterusnya melahirkan LS Music Entertainment. Ini membawa kepada lebih banyak lagu dari artis-artis tersebut di bawah label rakaman independent ini. 



Baru-baru ini, atau lebih tepat pada 28 Mei yang lalu, The Legacy baru saja meriliskan sebuah single bertajuk 'Irrational' yang bernuansa R&B, menjadi taruhan The Legacy untuk terus menempatkan karya dalam ranah muzik terkini. 

Single 'Irrational' kini boleh didengarkan di platform digital seperti Spotify dan Youtube. 

Comments